Motywacja w utrzymaniu formy

appetite-1239056_960_720

Jeżeli chcemy utrzymać swoją wagę na stałym poziomie, zapewne zdajemy sobie sprawę z tego, że prócz samych ćwiczeń najważniejsza jest… konsekwencja. Bez niej nie osiągniemy pożądanych wyników! Na szczęście dziś pomożemy wam przy kilku ważnych elementach, które w domyśle mają ułatwić wam waszą drogę do idealnej i zdrowej sylwetki.

Cel to podstawa

Nasza droga powinna być rozpoczęta poprzez jasne określenie naszego celu. Czasami wystarczą tak proste rzeczy, jak kartka i długopis. Zapiszmy na niej wszystko, co chcemy osiągnąć, a potem przeczytajmy na głos! Nie trzeba ograniczać się do tak oczywistości, jak „chcę schudnąć”, ale patrzmy także długofalowo! Wzrost atrakcyjności, poświęcanie czasu na codzienne ćwiczenia czy poznanie ludzi zainteresowanych własnym rozwojem są równie ważne!

Szczegółowe planowanie

Sporządźmy szczegółowy plan dnia i całego tygodnia. Może to być dość radykalny krok, jednak pozwoli nam to na odpowiednie zagospodarowanie naszego czasu, z podziałem na nie tylko sport i ćwiczenia, ale także rodzinę! Sami szybki zauważymy, że bez odpowiedniego przygotowania nie uda nam osiągnąć tego, co chcemy. Planowanie to klucz do odpowiedniej systematyki!

Wszystko z rozsądkiem

Aby cieszyć się treningami, to tak naprawdę musimy dbać o to, jak wygląda wszystko, co związane z naszą ciężką pracą. Odżywiajmy się z głową, nawadniajmy nasz organizm i co najważniejsze, zadbajmy o odpowiednią ilość snu. Wystarczy zabierać do pracy odpowiednio zapakowane jedzenie, picie dużej ilości wody i co najmniej 8 godzin snu! Z odpowiednią organizacją to wcale nie takie trudne, gwarantujemy wam!

Podsumowanie

Nie możemy się łatwo zniechęcić! Praca nad wymarzoną sylwetką to naprawdę trudna sprawa. Jednak nie możemy się tak łatwo poddawać, gdyż swoich efektów nie zobaczymy od razu. Warto trzymać się w swoim postanowieniu. W końcu osiągniesz to, czego chcesz!